Clares – infinity ring met best friend!

Hey allemaal!

Gisteravond hield ik een fuif voor mijn vriendinnen, en ik wilde echt al heel erg lang een infinity ring met mijn beste vriendin.
Toen ik gisteravond de kaart openmaakte, kwam deze wens uit.. zij had namelijk deze ring gekocht voor ons tweetjes!

De ring is echt heel erg mooi, en vooral, helemaal niet duur! Ik was overal op sites aan het zoeken (al best wel lang), maar overal waren ze iets van €15,00 per stuk,
wat ik wel erg prijzig vind voor zulk klein ringetje.

Toen mijn beste vriendin dus in Londen was, heeft ze bij de Clare’s deze twee super lieve, leuke en vooral mooie ringetjes voor ons samen gekocht, voor maar iets van €5,00!!!

 

Hierboven zie je de ring, de eerste foto is van Pinterest, en de tweede is de ring die ikzelf heb.
De ring kun je dragen zoals op de eerste foto, of gewoon helemaal om je vinger. Zelf vind ik het zoals op de eerste foto ook erg mooi uitzien!

Lieve Kirsten, thanks for all! You are my best best friend, and words can’t discribe how much you mean to me! To infinity and beyond ♥

Liefs, Robin.

3 gedachtes over “Clares – infinity ring met best friend!

  1. aaaaaaaah, wat lief Robin ! Ich heb de ring auch ^^ hahaha, mer de mos oplette des se m neet om haojs mit henj wasse want miene is aan de ongerkantj al facking verkleurdj.. mer in ehv bie de Claires hebse m auch haha 🙂 xxxxx Maud 🙂

Laat een reactie achter! :D